DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA

DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA APROVADA EL 14 DE DESEMBRE DE 1961 PER L'ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES:



TOTS ELS POBLES TENEN DRET D'AUTODETERMINACIÓ.
EN VIRTUT D'AQUEST DRET, ELLS DETERMINEN LLIUREMENT LLUR SITUACIÓ POLÍTICA I LLIUREMENT PROSSEGUEIXEN LLUR DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,
SOCIAL I CULTURAL.
UNA INSUFICIENT PREPARACIÓ POLÍTICA, ECONÒMICA, SOCIAL O D'EDUCACIÓ NO POT SERVIR MAI DE PRETEXT PER AJORNAR LA INDEPENDÈNCIA.

EP, COMPANYS !!!

HOLA, HOLA A TOTHOM, AMICS, AMIGUES, CONEGUTS I CONEGUDES, AMANTS ESTIMADES,
DESCONEGUTS I VIATGERS DE BLOCS...
ANIMEU-VOS I FEU COMENTARIS, ÉS SENZILL I M'APORTA MOLT.
I EN DEIXA PETJADA DE QUI ES PERD PER AQUEST BOSC.

dijous, 22 de maig del 2008

BLOC

...... .
.

Tinc un bloc de dibiuix nou. I tant full en blanc m'obliga
a pensar que dibuixar, a fer esboços en petits trocets de
paper, decidir si utilitzo colors, tinta, carbonet, aquarel·les
o acrílic...
i laltre nit ja el vaig estrenar, no em vaig poder resistir al
crit sutil del paper i a dos quarts de tres de la matinada
donava per acabada la feina sobre el primer full del bloc.
Es pot millorar molt, de moment servirà d'apunt.
Satisfet i relaxat, sobretot relaxat vaig plegar els estris i
me'n vaig anar a dormir...
... bona medicina per l'insomni el dibuixar.
.
.
.
........
.
.

1 comentari:

papallopis ha dit...

La plija es la responsable. M'ha permés actualitzar el bloc i fer el tafaner en altres. Cagon l'ou, qué podem fer per trobar un espai on puguis donar a conèixer els teus treballs?