DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA

DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA APROVADA EL 14 DE DESEMBRE DE 1961 PER L'ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES:



TOTS ELS POBLES TENEN DRET D'AUTODETERMINACIÓ.
EN VIRTUT D'AQUEST DRET, ELLS DETERMINEN LLIUREMENT LLUR SITUACIÓ POLÍTICA I LLIUREMENT PROSSEGUEIXEN LLUR DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,
SOCIAL I CULTURAL.
UNA INSUFICIENT PREPARACIÓ POLÍTICA, ECONÒMICA, SOCIAL O D'EDUCACIÓ NO POT SERVIR MAI DE PRETEXT PER AJORNAR LA INDEPENDÈNCIA.

EP, COMPANYS !!!

HOLA, HOLA A TOTHOM, AMICS, AMIGUES, CONEGUTS I CONEGUDES, AMANTS ESTIMADES,
DESCONEGUTS I VIATGERS DE BLOCS...
ANIMEU-VOS I FEU COMENTARIS, ÉS SENZILL I M'APORTA MOLT.
I EN DEIXA PETJADA DE QUI ES PERD PER AQUEST BOSC.

diumenge, 16 de desembre del 2007

S'OBRE EL MERCAT


Esperant, esperant,
tanteig de pluja.

Segueixo contant i
el temps no passa.
Guareixo ferides,
unes de tendres,
enquistades unes altres
i altres oblidades.
Xop i pensatiu
organitzo el futur.

Estimant en silenci
somniaré.
Tafanejant i cercant
insistiré.
M'arriscaré dins del joc,
ara estimaré.
Noto que bufa bon vent...
torno a obrir el cor.

A qui em vulgui estimar...

tinc una oferta,
una de mil l'encertarà.
.
......................................... C. Sartó
.
.
Aquí l'anarquic del bolígraf tornant a sembrar el pànic entre les lletres. Torno a fer servir el recurs de la explicació, acabem de llegir un poema que no rima per que no em preocupa, o com altres cops, el puc anomenar de rima anàrquica, que ja sabem que ve a ser... conté missatge poc subliminar i molt clar i l'he fet per que el dia d'avui convidava a fer-ho.

Un cop acabada l'explicació, vosaltres decidiu si és un poema o un espai en un bloc.
Gràcies per l'esforç que em dediqueu...   ja sé que és dur. Si ho necessiteu, feu un
comentari i no importa lo dura que pugui ser la critica.
.
.
Retall d'una pintura meva, esmalt acrilic. C. Sartó