DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA

DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA APROVADA EL 14 DE DESEMBRE DE 1961 PER L'ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES:



TOTS ELS POBLES TENEN DRET D'AUTODETERMINACIÓ.
EN VIRTUT D'AQUEST DRET, ELLS DETERMINEN LLIUREMENT LLUR SITUACIÓ POLÍTICA I LLIUREMENT PROSSEGUEIXEN LLUR DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,
SOCIAL I CULTURAL.
UNA INSUFICIENT PREPARACIÓ POLÍTICA, ECONÒMICA, SOCIAL O D'EDUCACIÓ NO POT SERVIR MAI DE PRETEXT PER AJORNAR LA INDEPENDÈNCIA.

EP, COMPANYS !!!

HOLA, HOLA A TOTHOM, AMICS, AMIGUES, CONEGUTS I CONEGUDES, AMANTS ESTIMADES,
DESCONEGUTS I VIATGERS DE BLOCS...
ANIMEU-VOS I FEU COMENTARIS, ÉS SENZILL I M'APORTA MOLT.
I EN DEIXA PETJADA DE QUI ES PERD PER AQUEST BOSC.

dimarts, 22 d’abril del 2008

PRESSENTIMENT ENCERTAT

.....


Pressentia que aquest any seria un any de canvis,
i ja ho està sent. De moment ja sóc més lliure que
l’any passat. S’ha trencat una cadena, un lligam,
i aquesta llibertat amplia els horitzons i aquesta
sensació també m’agrada.
.
Amics/gues em torno a sentir créixer, he fet un
altre pas en la meva evolució, i per aprendre, calen
lliçons, i encara que aquestes lliçons vinguin de
cops en forma de bufetades, mai deixen de ser
lliçons.
.
I el sac de l’experiència és mol gran, ho ha de ser,
doncs sempre s’ha d’aspirar atenir moltes experiències
i com més bones millor. L’únic problema és que cada
experiència té la seva raó pròpia, i evidentment no
sempre seran bones... això sí, totes ensenyen.
.
En resum gràcies a les lliçons i les experiències anem
aprenent al temps que anem creant el nostre camí,
digueu-li vida.
.
I encara queda molt dos mil vuit i pinta molt bé, tot
segueix el seu curs, la meva vida no és cap descontrol
encara que a moments ho pugui semblar. Ja us aniré
informant de la meva progressió, i ho faig per mi, per
ningú més, doncs exterioritzar l’estat d’ànim, tant si
és bo com dolent, em senta bé, molt bé.
.
És una necessitat, és un acte que m’alleuja.
.
.
.