DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA

DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA APROVADA EL 14 DE DESEMBRE DE 1961 PER L'ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES:



TOTS ELS POBLES TENEN DRET D'AUTODETERMINACIÓ.
EN VIRTUT D'AQUEST DRET, ELLS DETERMINEN LLIUREMENT LLUR SITUACIÓ POLÍTICA I LLIUREMENT PROSSEGUEIXEN LLUR DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,
SOCIAL I CULTURAL.
UNA INSUFICIENT PREPARACIÓ POLÍTICA, ECONÒMICA, SOCIAL O D'EDUCACIÓ NO POT SERVIR MAI DE PRETEXT PER AJORNAR LA INDEPENDÈNCIA.

EP, COMPANYS !!!

HOLA, HOLA A TOTHOM, AMICS, AMIGUES, CONEGUTS I CONEGUDES, AMANTS ESTIMADES,
DESCONEGUTS I VIATGERS DE BLOCS...
ANIMEU-VOS I FEU COMENTARIS, ÉS SENZILL I M'APORTA MOLT.
I EN DEIXA PETJADA DE QUI ES PERD PER AQUEST BOSC.

dilluns, 7 d’abril del 2008

TARD O D'HORA...


.
.
.
En aquesta vida de la que tots/es gaudim, més tard
o més d’hora, absolutament tothom l’acabem cagant.
Alguns/es potser només ho faran un cop ( cas difícil,
doncs la condició d’esser humà casi que no ho permet
o si no recordeu el saber popular dient allò de
“l’home, entenent també la dona, és l’únic animal que
es dóna dos cops amb la mateixa pedra...” ) , altres
reiteraran i d'altres faran del cagar-la la seva forma
de vida.
.
Per la part que em toca i aprofitant que això és una
finestra al món vull aprofitar per dir-vos que lamento
els meus errors, els que us hagin pogut ferir, i fer patir,
i els lamento tant com els errors d’altres que m’han
ferit a mi.
Però “C’EST LA VIE” i jo no la vaig pas comprar, com a
tothom ens l’han regalat, i a cavall regalat... ja sabem
el que hi ha.
.
I d’error en error anem tirant endavant, com en el joc
de l’oca, i d’aquesta forma seguim aprenent, avancem
descobrint, i continuem vivint.
.
Tinc una intriga..., tampoc és que m’amoïni gaire, però
...que ens deparà el futur?
Sent conscient, que el futur no comença demà, sinó
després, sempre comença després...
.
.
...doncs això, que passarà després...
.
Com diu un amic meu
.
AGUR BA
.
.
.