DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA

DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA APROVADA EL 14 DE DESEMBRE DE 1961 PER L'ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES:



TOTS ELS POBLES TENEN DRET D'AUTODETERMINACIÓ.
EN VIRTUT D'AQUEST DRET, ELLS DETERMINEN LLIUREMENT LLUR SITUACIÓ POLÍTICA I LLIUREMENT PROSSEGUEIXEN LLUR DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,
SOCIAL I CULTURAL.
UNA INSUFICIENT PREPARACIÓ POLÍTICA, ECONÒMICA, SOCIAL O D'EDUCACIÓ NO POT SERVIR MAI DE PRETEXT PER AJORNAR LA INDEPENDÈNCIA.

EP, COMPANYS !!!

HOLA, HOLA A TOTHOM, AMICS, AMIGUES, CONEGUTS I CONEGUDES, AMANTS ESTIMADES,
DESCONEGUTS I VIATGERS DE BLOCS...
ANIMEU-VOS I FEU COMENTARIS, ÉS SENZILL I M'APORTA MOLT.
I EN DEIXA PETJADA DE QUI ES PERD PER AQUEST BOSC.

dissabte, 13 de setembre del 2008

HI HA NITS PRODUCTIVES

.
.
I de cops després de lluitar amb la calor,
perdre el primer assalt i no poder dormir...

Després d'haver estat llegint sota la brisa
artificial creada per un simple ventilador.

Segon assalt, havent donat cent vint-i-quatre
voltes segueixo sense poder-me dormir...
i perdut en pensaments, flotant en un núvol
carregat de erotisme, em ve la inspiració.

Són vacances, demà no treballo... aquest cop
no caldrà que faci un apunt a la llibreta de la
tauleta de nit, aquest cop m'aixeco, preparo
tot i em poso a pintar.

Passen les hores i ni me'n adono, quan dono
el resultat per finalitzat. Tot relaxat em torno
al llit i m'adormo. Quina teràpia més fantàstica,
diria que en aquests casos només la pot superar
el fer l'amor.

Així que aquest és el resultat de mirar al meu
voltant (no hi ha ningú), anar directe a la nevera,
menjar-me una peça de fruita, i preparar-me
una copeta de grappa de chardonais i gaudir-la
al màxim...
He de dir que aquest sistema és bo, si no podeu
dormir probeu-lo, amb sort fareu l'amor. I si no
hi ha sort, al matí tindreu un quadre per penjar
a la paret.






.........BONA SORT A TOTHOM I QUE
................DORMIU BÉ O NO!!!!
.
.
Pintura meva. Acrílic i tinta a sobre paper.
Agost 2008
.