DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA

DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA APROVADA EL 14 DE DESEMBRE DE 1961 PER L'ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES:



TOTS ELS POBLES TENEN DRET D'AUTODETERMINACIÓ.
EN VIRTUT D'AQUEST DRET, ELLS DETERMINEN LLIUREMENT LLUR SITUACIÓ POLÍTICA I LLIUREMENT PROSSEGUEIXEN LLUR DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,
SOCIAL I CULTURAL.
UNA INSUFICIENT PREPARACIÓ POLÍTICA, ECONÒMICA, SOCIAL O D'EDUCACIÓ NO POT SERVIR MAI DE PRETEXT PER AJORNAR LA INDEPENDÈNCIA.

EP, COMPANYS !!!

HOLA, HOLA A TOTHOM, AMICS, AMIGUES, CONEGUTS I CONEGUDES, AMANTS ESTIMADES,
DESCONEGUTS I VIATGERS DE BLOCS...
ANIMEU-VOS I FEU COMENTARIS, ÉS SENZILL I M'APORTA MOLT.
I EN DEIXA PETJADA DE QUI ES PERD PER AQUEST BOSC.

divendres, 1 d’octubre del 2010

LA FESTA DELS SEGUIDORS

.
.
............HI HA LLUM A LES CASES EN PLENA NIT?
.

...I JA EN TINC TRES!!!!!!!!!!!!
.
Sí, sí, ...com qui no vol la cosa he aconseguit tenir tres seguidors. Si us plau conteniu l'emoció i les ganes d'aplaudir........
.....no, no, no,... no cal, no ha sigut fàcil però, bé només puc dir GRÀCIES A TOTS!!!
.
No puc contenir-me... vaig a dedicar unes línies a les ànimes lliures que em segueixen el bloc.
.
A LA ESTIMADA PER SER ÚNICA I ODIADA PER SER DIFERENT
La noia que dormia estones, vivia més hores que la resta del món. Ella no era esclava de la són.
I m'arrossega a contar les campanades de la nit i jo feliç.
Dorm una mica preciosa, reserva energies pel dia que l'endemà també serà llarg.
I la conversa no troba fi i el temps passa com si res, i ja són les sis.
Un adéu, ves a dormir, sí, tu també. Un petonet, que dormis bé.
Fins demà, somnis dolcets tingui vostè.
Sí, adéu molt bona nit i ja és de dia, ja són les vuit.
.
Un petonet i gràcies, per ser
.

A L'AMIC QUE RECERCA, EN CARLES...
Company!!!
Com les hem vist, i les veurem. Per què en aquest món tots ens trobem.
Per que fa molts anys ja del tatxingorri bat... Poc s'esperva aquell ocellet del pit tacat, del pit vermell que s'estava inmortalitzant, i ens va pagar amb un regal. Recordes, ens va pintar a tots dos el mateix quadre en la memòria amb els colors de la llum del cap vespre. I el temps es va aturar i segur que allà la vida va tornar a canviar de direcció.
.
Amic, nyor!!!... t'estimo molt.
.
A L'INCÒGNITA PRESENT DE NOM FROIGB
Aquest últim seguidor i sense saber qui és. Que em llegeix i no abandona, resisteix.
El meu reconeixement i agraït de tot cor.
Que continuïs aquí paga també el meu esforç.
.
A TOTS I NINGÚ EN CONCRET
Als caminants i viatgers, intrèpids aventurers. Qui parla d'ells, parla d'elles Caminants i viatgeres, intrèpides aventureres.
I a tothom que es perd en aquest bosc per passar distesa estona. Gràcies per passejar, que de sobres totes i tots sabeu, que quan volgueu, podeu sempre tornar a entrar..


.
FOTOGRAFIA D'UNA AQUAREL·LA MEVA 2002