DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA

DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA APROVADA EL 14 DE DESEMBRE DE 1961 PER L'ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES:



TOTS ELS POBLES TENEN DRET D'AUTODETERMINACIÓ.
EN VIRTUT D'AQUEST DRET, ELLS DETERMINEN LLIUREMENT LLUR SITUACIÓ POLÍTICA I LLIUREMENT PROSSEGUEIXEN LLUR DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,
SOCIAL I CULTURAL.
UNA INSUFICIENT PREPARACIÓ POLÍTICA, ECONÒMICA, SOCIAL O D'EDUCACIÓ NO POT SERVIR MAI DE PRETEXT PER AJORNAR LA INDEPENDÈNCIA.

EP, COMPANYS !!!

HOLA, HOLA A TOTHOM, AMICS, AMIGUES, CONEGUTS I CONEGUDES, AMANTS ESTIMADES,
DESCONEGUTS I VIATGERS DE BLOCS...
ANIMEU-VOS I FEU COMENTARIS, ÉS SENZILL I M'APORTA MOLT.
I EN DEIXA PETJADA DE QUI ES PERD PER AQUEST BOSC.

dimarts, 28 de setembre del 2010

PLANTEJANT-ME...

.

DES DE LES MEVES MUNTANYES...
.
De cops he tingut la sensació que l'amor em fa feble, que és com un virus que em torna vulnerable.
.
De cops he sentit que l'amor em fa fort, que em fa renéixer i creuar una porta que dóna a l'esperança.
.
I de vegades no he sentit res, tot i remenar, i sumergir-me en un còctel de sentiments m'he trobat desorientat, confús.
.
Ja deu ser això el joc de viure. Anar saltant d'estat d'ànim en estat d'ànim....
.
PUM!!!!! ...avui puges, tot va bé, i gaudeixes i et carregues. Però tot no dura sempre, aquesta és la gràcia i la pena, però hem de renunciar a sentir?
.
Que ningú estigui disposat a deixar de sentir, doncs no seriem res sense sentiments.
.
I se'm continuen generant preguntes, ...pensem el que sentim o sentim el que pensem?
i cada cop més preguntes ... i les emocions???? ....són el resultat del que sentim al pensar?,
o pensem en sentir aquestes emocions? ...serà l'empatia la porta a totes les emocions?
.
Uummmm!!! se m'estan acumulant masses incògnites en una sola nit, però l'auto dilema està servit i em preparo per la reflexió...
.
Espero treure'n alguna conclusió, per que les emocions et fan reviure sensacions i una sensació de felicitat seria fantàstic poder-la gaudir el màxim de temps possible. O dit d'una altre manera:
.
QUE EL PRESSENT US SIGUI SEMPRE FELIÇ!!!
.
.......
.............A LA MEVA MAR MEDITERRANIA
.
.
.

FOTOGRAFIES MEVES, VIBAC AL CIM DEL MONT PERDUT I EL MARE NOSTRUM DES DEL PAS DE LA MALA DONA

1 comentari:

Stàs Dixit ha dit...

tu també fente pregúntes??? XD
http://www.youtube.com/watch?v=CQ8WJK9qfGo