DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA

DECLARACIÓ D'INDEPENDÈNCIA APROVADA EL 14 DE DESEMBRE DE 1961 PER L'ASSEMBLEA GENERAL DE LES NACIONS UNIDES:



TOTS ELS POBLES TENEN DRET D'AUTODETERMINACIÓ.
EN VIRTUT D'AQUEST DRET, ELLS DETERMINEN LLIUREMENT LLUR SITUACIÓ POLÍTICA I LLIUREMENT PROSSEGUEIXEN LLUR DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC,
SOCIAL I CULTURAL.
UNA INSUFICIENT PREPARACIÓ POLÍTICA, ECONÒMICA, SOCIAL O D'EDUCACIÓ NO POT SERVIR MAI DE PRETEXT PER AJORNAR LA INDEPENDÈNCIA.

EP, COMPANYS !!!

HOLA, HOLA A TOTHOM, AMICS, AMIGUES, CONEGUTS I CONEGUDES, AMANTS ESTIMADES,
DESCONEGUTS I VIATGERS DE BLOCS...
ANIMEU-VOS I FEU COMENTARIS, ÉS SENZILL I M'APORTA MOLT.
I EN DEIXA PETJADA DE QUI ES PERD PER AQUEST BOSC.

dimecres, 20 de febrer del 2008

SEMPRE HI HA ALGÚ QUE NO DORM




Diuen que les nits estan fetes per dormir.
Discrepo!!!
.
A mi se m'acuden mil maneres diferents
d'omplir les nits. Sense gaire esforç li puc
trobar molts ussos a part de dormir.
.
Amb la tranquilitat que no et dona el dia
un pot passar-se tota la nit pintant fins que
surti el sol, o escribint fins altes hores de la
matinada. És un bon moment (que no l'únic )
per fer l'amor o per llegir un bon llibre tot
relaxat.
A mi la nit m'activa, em sento viu,actiu,
creador. Em revitalitzo tot just posar-se
el sol. Potser és que el sol m'omple tant
d'energia que necessito les nits per
gastar-la.
.
Nits!!!
Aquelles llargues nits d'ivern, reclòs calentet
a casa, gaudint del confort de la modernitat
o les curtes nits d'estiu on tranquils a l'exterior
passen les hores xerrant o mirant la lluna.
.
Viviu les nits de mil maneres, i si no se us acud
cap, doncs dormiu, que el cos també ho agraeix.
Fantàstiques nits que ens il·luminen, digueu-li
il·lumunen o digueu-li que ens inspiren, nits de
musses, nits d'esperit creador, nits llargues i nits
curtes, totes amb la seva albada, clar preludi d'un
nou dia. Anunci del final del temps nocturn...
.
.
i amb el dia la gestació d'una nova nit...



CERCLE VICIÓS O UN VICI DE CERCLE, O
SENCILLAMENT, ...VIDA?
.
.
.
Pintura meva. Acrilic.
Nocturn de ciutat amb avió.
2002 Apunt
.
.