.
.Sempre he tingut casa meva en el meu cap dibuixada, més de mil cops l’he somniat, i tant l’he desitjada que ara ja la tinc quasi bé acabada.
Una casa amb un gran patí, i una eixida confortable, un espai per treballar, digueu-li si voleu... un taller al soterrani.
També un lloc il·luminat, ben
condicionat on poder pintar i dibuixar, o
còmodament badar esperant la inspiració.
Havia d’haver i hi és, un altell per recollir-me, per meditar, per pensar i on tenir l’ordinador. Una finestra al món on poder-me
connectar.
També un lavabo gran, amb dutxa i banyera, un W.C. i per completar un bidet. Un lavabo ben complert i pensat per relaxar-se en moments ben puntuals. I
un
lavabet petitet, de reforç, per si de cas...
.........................
.........................AQUÍ EL LAVABO PETIT
Unes habitacions, i la meva... doncs prou gran, amb diferents tons de llum, diferents intensitats. On tranquil poder llegir abans d’anar-me a dormir. On ben feliç i excitat fer l’amor tot entregat. I on llevar-me cada dia pletòric i enamorat.
Com a les cases antigues una cuina-menjador i una habitació rebost, tot ben pràctic i ordenat, un magatzem de menjar.
.
...
..I LA CUINA-MENJADOR..........I EL REBOST PEL MENJAR
.Una saleta d’estar, amb llibreria completa, i amb un sofà amb una llumeta per llegir-ne acomodat, història, cuina, novel·la i també algun llibre d’art.
I en el patí un pou de conte, un llimoner i un roser, quatre atzavares ben grosses i un boix grèvol que lentament va creixent, i és que aquest va ser un regal,d’un bon amic per Nadal i al seu costat un enorme romaní que un altre amic em donà, i que cada cop que el veig en ma mare em fa pensar...
.
.............
.............. TOT CONTEMPLANT EL
...............PATÍ DES DE L'EIXIDA
I sempre serà habitada per la família, els amics ...i les amigues, i pel meu amor i per mi, i pot ser tindré canari o un gosset amb pedigrí.
.